FAQ


Mag ik mijn Ylle wassen?
We raden aan om je Ylle enkel te wassen wanneer het nodig is, dit op een aangepast wolprogramma of met de hand. Meestal is het voldoende je Ylle even buiten te leggen zodat het zichzelf kan verfrissen

Een product is niet meer in stock, wat nu?
Alle producten worden met de hand gemaakt. Wanneer een item niet meer in stock is kan dit twee dingen betekenen, oftewel kan het item nog gemaakt worden op bestelling indien er nog wol aanwezig is. Ofwel is de wol op en is het item dus uitverkocht. 

Help, ik wil graag een product nabestellen?
Dat is zeker geen probleem zolang we nog de wol in voorraad hebben. Stuur ons een gerust een mailtje en dan laten we jou asap iets weten. Wanneer je een product nabestelt, duurt het, afhankelijk van de drukte achter de schermen, een tweetal weken om je product te maken. 

Hoelang duurt het voor ik mijn bestelling ontvang?
We proberen jouw bestelling zo snel mogelijk te leveren via Bpost. Valérie rijdt 2x per week naar de post om de bestellingen te laten leveren, op maandagochtend en donderdagochtend. Wanneer het pakje bij de post geleverd is, heb je het normaal de volgende dag al in huis.